
sunnuntai, 7. lokakuu 2012
Joutsenia
Viimeviikolla tuli poljettua polkupyörällä pitkin heinämäkeä. Pelloilla näkyi paljon valkoisia päitä pitkien heinien seasta. Aina kun tulin lähelle peltoa heinien seasta nousi usea pää tutkimaan mikä siellä oikein menee. Joutsenet olivat todella rauhallisia ja niistä oli helppo ottaa kuvia. Pellon värit olivat huikeat ja ei sääkään huono ollut. Tunnelmahan alkoi olla jo aika taianomainen :)


Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.